Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2007 12:51 - Клуб ЛИКЬОР
Автор: fenora Категория: Забавление   
Прочетен: 15825 Коментари: 24 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Информация за онези, които имат намерение да посещават дискотека "Ликьор" в София - НЕ ГО ПРАВЕТЕ!!! 
На мен ми препоръчаха това заведение горещо, отидох с най-огромно желание и се подготвях цял ден за предстоящата вечер, надъхах се на макс, след което преживяването беше ужасно. 
Някви бабаити на входа ни взеха 3лв и даже печат не ни удариха, влезнахме и бяхме посрещнати като кучета. Една трътла с голям гъз дойде и ни подхвана от вратата. Поискахме маса за 7, тя ни заведе до нещо, голямо колкото поднос за кафе, като заяви че това е маса за 10 души. Тази маса беше 50см в диаметър! При това имаше само един стол към нея. След като възразихме, ни беше обяснено с неподобаващ тон за обслужващ персонал, че няма да ни настанят никъде другаде, освен ако не си заплатим една цяла бутилка алкохол (90-200лв). 
В заведението забелязахме характерен хаплив на мутри, костюмирани бизнесмени и елитни курви. Как да останеш???
Тръгнахме си със силно влошено настроение, ядосани и олекнали с 3лв вход, които ако не друго бяха неоправдани!



Гласувай:
1



1. анонимен - Ми то не е за всеки, както се казва. . . ...
23.07.2007 21:05
Ми то не е за всеки , както се казва ... Има си Студентски град за тези , които нямат по 100-200 лв за алкохол ;)
цитирай
2. fenora - Даже
23.07.2007 21:08
мисля да спретна някое домашно парти като замине родителското тяло на вилата, че тогава да си се позабавляваме компанията както само ние си знаеше! Шушко, кво ще кажеш?
цитирай
3. анонимен - party
29.07.2007 05:36
Хм...какво ще кажа...."Винаги готов картоф"-много ясно!! А относно темата искам да кажа, че ние бяхме 7 човека и щяхме да изпием ПОНЕ 1 бутилка, но не и ако това е ултиматум, за да ни предложат по-добра маса и да получим подобаващо обслужване.
цитирай
4. fenora - Totally agree
29.07.2007 14:38
... Сякаш не можем да си вземем няколко от тези бутилки и да ги пресушим у нас, я! И ретро музичка си имам на компа, и светлинки, и никакви навлеци :-)
цитирай
5. анонимен - НА МЕН МИ ХАРЕСА
06.08.2007 09:21
В събота бях в клуб Ликьор!На мен страшно много ми хареса!Музиката беше уникална!Наитсина го има този момент с бутилката алкохол,но това е така във всяко заведение!Така си е...който няма пари за такива заведения-да ходи в Студентски град :)))
цитирай
6. анонимен - хм...
06.08.2007 15:34
Единственото, което се понася в този клуб е музиката, но ретро партита има бол! Атмосферата в клуба е ужасна-не е удобно, не е уютно, обслужванено не е на ниво! Аз не харесвам този клуб и причината не е в цените!
А защо по дяволите пращате горкото момиче в Студентски? Там не е за хора, бе!
цитирай
7. анонимен - супер зле е там
05.02.2008 20:10
Много е зле тази дискотека - изключително нахален персонал, брутална охрана, която се държи като мутри от началото на 90-те! (след заплахи от тяхна стана изключително се учидаха, че извикахме полиция и доста бързо подвиха опашки!). Неадекватна управителка, която не знае как се правят пари и отблъсква клиенти - общо взето класическа дискотека, която ще изкара още 1 година преди да смени името/интериора/собственик и всичко останало. НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.
цитирай
8. анонимен - Divka
13.03.2008 17:07
А на мен страшно много ми хареса! Ще отида пак! Дреме ми че имало мутри, маси, колкото подноси, и алкохол за 200 лв .....! Като не Ви харесва, не ходете!
цитирай
9. анонимен - super mi haresva tam
14.03.2008 18:51
mn e qko tam...muzikata e super, personala e gotin, ,trqbwa da moje6 da ob6tuva6 dobre, za da ti bude otvurnato sas su6toto, s ohranata nikoga ne sam imala problem, vinagi reagirat na miga, obsatnovkata ne e zle.....kenefite vinagi sa 4isti....ne se pla6ta za tqh za razlika ot mn dr mesta, moje6 savsem spokoino da si poru4va6 muzika, cenite sa super normalni...abe izob6to...ne znam kvo se oplakvat vsi4ki :)
цитирай
10. анонимен - добре дошли в Пловдив!!!
04.07.2008 14:59
"Ликьор" Пловдив - НИКОГА ПОВЕЧЕ! СПЕСТЕТЕ СИ ГО И ВИЕ! Как посреща "управителката" на клуб Ликьор: Четвъртък вечер, аз съм с чужденец гост на фирмата, в която съм помощник управител, отиваме в "Ликьор"... Голяма грешка! Мислехме да послушаме музика, после бегом по хотели, защото в петък се работи.
Първо - почти никакви хора, нормално за четвъртък вечер. Което в интерес на истината ме позарадва, защото съм отвикнала от блъсканици.
Второ - намираме си масичка на втори етаж до стълбите и спокойно си сядаме. Идва сервитьорка, ние след обилна вечеря и коктейл пожелаваме по една бира, с тенденция максимум за още една.
Трето - часът е около два през нощта.
След малко въпросната персона се връща и казва, че за да седнем на масата, трябва задължително да поръчаме бутилка концентрат!!! Това били нарежданията на управителката. Казах и, че не желаем бутилка, няма да се бавим, а и не виждам навалица желаещи да влезят.
Да поясня, че табелка "Reserve" нямаше, наплив отвън също, а освен това си бяхме платили входа, по-скоро той лептата за час престой.
След малко дойде "управителка", която грубо ми постави ултиматум да си поръчам бутилка концентрат, или да се преместим на някакво пространственце около 43 см дължина, бучнато в стената, завзето от пепелник и без стол. Отказах и едното и другото! Без да се ядосвам /все още/. Тогава заяви, че масата вече е резервирана, на което започнах да изпитвам досада и уверих съществото, че като дойдат хората ще се преместим.
Отново подчертавам, мястото беше полупразно!
След минута долетя някакво безумно нагло и грубо човече, развяло лакираното си косище, с трясък сложи една хвърчаща бележка "резерве", пресегна се през масата и ме сграбчи за ръката... "Слушай к'во, или ставаш, или ще те изхвърля..." Имаше още разни реплики, по-подходящи за напомпани с тестостерон мачота, отколкото за "дама" 150 см 40 кг мокра... Бях смаяна от развръзката, затова въпреки годините ми житейски опит и богатото ми дар слово, единствено репликирах да не ми говори фамилиарно /с отговор "шъ ти говоря както си искам"/ и да ми пусне ръката. За малко да избухна, но щеше да стане побой, а простете, но не мога да си го позволя, било заради възпитанието, било заради работата ми. Пожелах и лека вечер, схрусвайки три зъба...
Да обяснявам ли колко се "шашна" гостът, който впрочем реши, че това е сервитьорка, тъй като по поведението и е решил, че не би могла да е отговорно лице?! Да обяснявам ли на мен колко усилия ми костваше да не избухна?! Предпочетохме да си допушим цигарите под зоркия поглед на някакво лоено кълбо на стълбите и да платим последните си питиета някъде другаде.
Неуважаема г-жо управител, аз като Управител не бих си позволила подобно държание към клиент на организацията, която представлявам. Неуважаема г-жо управител, подобно на вашето и вашите колеги поведение е присъщо на мутренските времена от преди няколко години. Влезте в крак с модата, бъдете актуални! Или искате да ми покажете, че все още който има духови умения и свири на подходящите за целта инструменти, може да се държи безобразно без значение с кого?! Неуважаеми г-жи управителки, ще направя всичко възможно, за да изпълня максимата "един доволен клиент ще доведе пет нови, един недоволен - ще окаже петдесет"
Желая ви неуспех!
цитирай
11. анонимен - Уважаеми Клиенти, Благодарим Ви за ...
08.07.2008 23:02
Уважаеми Клиенти,

Благодарим Ви за изказаните мнения и коментари - положителни или отрицателни, те са показателя за това, къде сме ние и това, което правим, как изглежда във Вашите очи.

Поводът за това обръщение е коментара на GUEST (виж по-долу).

Политиката на клуб LIQUEUR, Уважаеми GUEST, е ЕДНА от откриването на клуба до момента и тя е УЧТИВО, ВЪЗПИТАНО И КУЛТУРНО ОТНОШЕНИЕ към всеки клиент без значение кой е, какъв е и с какво се занимава. Това е причината поради, която в това заведение постоянно се обновява персонал, налагат се правила за работа, въвеждат се начини за проверка, единият, от които е видеонаблюдение. Между другото, след преглеждане на записа от съответната вечер, която описвате, Уважаеми GUEST, оставам с впечатление, че ситуацията не е била точно такава, каквато Вие я описвате. Не желая да навлизам обаче в подробности, защото не смятам, че е необходимо да уронвам Вашия авторитет. Това, което ме кара да пиша в момента е, защото искам да кажа, че наистина правила има, те са добри, няма да се променят, просто могат да се допълнят от нови, които още повече ще могат да допринесат за качествено обслужване от страна на персонала.
ДА, НАИСТИНА в клуб LIQUEUR има сепарета, които са обвързани с поръчване на бутилка вносен алкохол, но те са 4 на брой. Останалите места в заведението са за клиентите, които не желаят да се съобразят с това условие. Ако си направите труда да посетите и други места ще видите, че същото нещо се практикува почти навсякъде, с тази разлика, че когато стоите на дадена маса без консумация, Ви гонят, докато при нас не е така.
Що се отнася до приемането на резервации, ДА, приемат се, както преди, така и по време на работа. Няма нищо ненормално в това да се приеме резервация за място, което се явява свободно, според правилата на заведението, както е във Вашия случай. Нещата ми се струва, че по-скоро опират не до лоша политика, а до желание за разбиране от отсрещната страна. Не коментирам и не обвинявам.
Относно тънките намеци в края на коментара Ви, мисля просто, че не е достойно.
Благодаря за множеството мнения от Ваша страна, Уважаеми GUEST! Бъдете сигурен, че промяна ще има, защото това, което правим, го правим ЗА И В ИМЕТО НА КЛИЕНТА.

Очакваме Ващите мнения, препоръки и критики. НИЕ ОБРЪЩАМЕ ВНИМАНИЕ НА ТЕЗИ НЕЩА.
С увазение: LIQUEUR

цитирай
12. fenora - От автора на блога
01.08.2008 14:30
Хубаво е когато в спора се ражда истината и се радвам, че моят блог стана арена на този спор. И все пак мисля, че въпреки опита си заведението да се защити и оправдае чрез анонимен автор, броят на хората които вече няма да направят грешката да стъпят в това заведение се увеличава. Аз лично съм се погрижила да направя "хубава реклама", в която съм вложила разбира се само лични впечатления! На никого не бих препоръчала това заведение, освен ако не искам да му скроя мръсен номер и единственото ми желание би било да не си прекара добре.
По отношение на останалите заведения: нека ви дам няколко примера за прекрасни места от класа и от които всички други могат да вземат пример:
1). Пиано Бар Библиотеката (по настоящем Рок Клуб Библиотеката) - там можете да се насладите на висша форма професионално отношение ориентирано към клиента. Още от вратата те посреща не наедряла мутра която да ти рови нагло в чантата сякаш си последната отрепка на улицата, а симпатичен господин, който е доста добър физиономист и посреща с топло отношение всеки редовен или нов клиент. Персоналът на заведението е млад и енергичен, всеки посетител бива обслужен с най-голяма грижа. Няма значение дали ще седиш на бара, или на пианото, или на най-луксозното сепаре в средата на заведението - няма никакво подобно правило като това да се закупи бутилка твърд алкохол. Случвало ми се е да пия минерална вода на най-централното сепаре, и в същото време сервитьорката да ми обръща внимание, да ми сменя пепелника на 2 фаса (!!!) и да се държи мило. Любо, Мишо, Яна, Иве, група Дринкс - благодаря Ви най-искрено за всяка незабравима събота вечер! Библиотеката ми стана като 2ри дом през тези години! С нетърпение чакам да стане събота, да ви дойдем на гости, да пием и да се забавляваме заедно!
2. The Point - отново заведение което заслужава искрена похвала. Браво на персонала за професионализма, за отдадеността към клиента, за най-страхотното мохито в София, за най-сладките бармани, за най-секси сервитьора, за най-печената шефка! Всеки вторник, сряда и събота вие ни създавате най-якото настроение и ще ми липсвате през летния сезон! През септември пак ще бъдем заедно.
Заведения като Ликьор могат само да мечтаят за реноме като това, за персонал като този, за доволни клиенти като мен и моята компания!
цитирай
13. fenora - *още едно уточнение
01.08.2008 16:08
Интересно как точно въпросният представител на Ликьор е прегледал видеозаписите от конкретната вечер, след като дамата не съобщава кога се е случило всичко това, освен че е било четвъртък. Е, ако тя и гостът й са били единствените клиенти от месеци насам, така вече ми става ясно как са ги видели на записите :-) И май наистина е било така :-РРР
цитирай
14. анонимен - Относно 12!
01.08.2008 16:11
Напълно съм съгласна с мнението на No. 12! Не че няма и други добри заведения в София, но тези двете наистина отговарят на изискванията ми за добро обслужване. Относно "Библиотеката" - това е клубът, в който се забавлявам най-много, няма пошла музика, няма да срещнеш мутри и непълнолетните им държанки, няма неадекватно отношение от страна на персонала, няма изцепки. Така, че ако търсите 15 годишни фьорци, чалга и побой - не ходете в "Библиотеката". Но ако искате добро обслужване на прилични цени, весело изкарване, хубава музика и приятна атмосфера- това е вашето място!
цитирай
15. анонимен - ОТГОВОР НА 12 и 13
20.08.2008 00:09
Четвъртък след дата на публикуване (последно публикуване ъкм дата на отговор). Впоследствие, обаче прави впечатление, че тази история без никаква промяна, на който и да било детайл от нея, се разпространява от много месеци насам в много сайтове, като интервала между публикуванията е месец-два. Следователно не се счита за достоверна. Всъщност, затова и уточняваме при отговора, че нещата не са стояли точно по този начин - ако публикацията имаше снимка със сигурност щеше да е различно. Бих посъветвал дамата да измисли нова история. Не е необходимо да коментирам наличието на клиенти, но бих посъветвал, ако решите да посетите клуба задължително да си направитв резервация - за да имате места
цитирай
16. fenora - @ 15
20.08.2008 22:51
Еееехехе, за нищо на света не бих стъпила пак там, камо ли резервация да правя!
За да посетя любимите ми заведения нямам нужда от резервация, там целият персонал познава моята компания и никога не сме били гонени, още по-малко обслужени непървокласно :-) При наличието на подобно обслужване и всички условия да прекарам идеално вечерта, за чий... би ми трябвало да си "правя резервация" точно в Ликьор??!
цитирай
17. анонимен - joro_pz
28.10.2008 20:49
otnosno uto4nenieto na "fenora" - sigurno moeto momi4e si hodila v Liqueur samo vednyj, za6toto v protiven slu4aj bi vidqla, 4e vyob6te ne im lipsvat klienti :) ta daje i v 4etvyrtyk! Taka, 4e malki dami i kompleksirani gospoda kato ne vi haresva NE HODETE, no to si e vyv va6 u6tyrb!
цитирай
18. анонимен - Фенора?
01.12.2008 13:44
Абе не виждате ли, че тая Фенора сигурно не е спала, че е платила 3 лв. вход. На 3 места в първия коментар се оплаква от това. Не се занимавайте с глупости. Супер си е клубчето. Супер промоции, супер атмосфера, може да се поръчва музика (за разлика от други места). И точно мутри и курви никога не съм виждал. Ако за вас всяка красива жена е курва, а всеки добре облечен мъж - мутра, то това само показва колко дълбоки са комплексите ви.

И моля ви, върнете й трите лева на Фенора, че туко виж е получила инфаркт...
цитирай
19. анонимен - mnogo qko Pamporovo likior
14.12.2008 14:05
6efa na ohranata e nai hubavoto ne6to v cqlta diskoteka!6te go briskam!
цитирай
20. анонимен - в този клуб - не
07.01.2009 14:32
Става дума за пловдивския Ликьор. Като цяло обслужването беше добре, но обстановката е ужассс. Аз като правя резервация в други заведения, не съм получавала по-малък брой седящи места от обявеното. Най-смешното е, че трябваше специално разрешение от управителката, за да бъде заменен щъркел без олегалка с такъв от съседната "маса" с облегалка. Интерсно ми е също и кой им прави рекламата за програмите. Мен не ме интересува в колко отваряте, а в колко започва дадената програма. Направете си e-mail, в който да приемате похвали и оплаквания, така ще знаете какво се предпочита и какво не от клиентите ви.
цитирай
21. анонимен - e-mail za pohvali i oplakvaniq - club Liqueur
14.02.2009 13:51
club@clubliqueur.com
цитирай
22. анонимен - много добро заведение
24.07.2009 02:16
оооооооо в клуб ликьор е много хубаво нямам думи бих отишла отново там въпреки че управителката е някаква много смотана имах чуството че не знае какво прави но охраната си беше много на ниво и когато излезнахме с моята компания ни казаха приятна вечер и нямахме никакви проблеми препоръчвам ви го заведението е наистина много добро
цитирай
23. анонимен - aaa
04.04.2010 23:52
vseki imapravo na lo6o vkus kvo da ti kaja ima diskoteteki i diskoteki ne na vsqkade e perfektno
цитирай
24. анонимен - ужас
20.09.2010 22:51
ебете си майките софийски
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fenora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45333
Постинги: 3
Коментари: 28
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031